BRG'91 Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Noen som kan gi meg noen tips på hva jeg bør se etter når jeg skal kjøpe meg anlegg? Det jeg skal ha er: Spiller: Alpine cda9831(Denne er en sikker vinner) Frontsett: Amega QComp Gold 60/Focal Polykevlar 165KF Sub: Focal Polyglass 21v2 8"(Kassen er ca 8,5L) Forsterker til sub: Cadence z1000(monoblock) Har forsterker til frontsettet. Prisklasse ca 10-14.000,- Noen som har andre forslag, de som forhandler kom gjerne med forslag på PM. Morten Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRG'91 Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 Noen andre tips eller tilbud? Siter Hva nå??? *Audi TT Quattro *Mazda MX-5 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd Slette Skrevet Oktober 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2004 Hei! BRG'91, du har PM....... Mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg