Poffs Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 b204ft turbotopp 4000 b234glt innsug renska 800kr send pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 har ikke tatt no bilder enda... helt vanlig 16 v topp,lik alle andre topper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2004 standard topp finns i rakkestad jeg driver ikke wetterhus racing nei kjører reklame for kællen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 løfter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 16 v topp bilde 1 16 v topp bilde 2 dette er bilder på en gammel topp jeg hadde før,har ikke bilder på 204 topppen enda. er ikke sikker men tror det er 89 modell... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by E-K Racing du har jo sprek motor.. men du har 8ventiler.. hvorfor ikke 16? :op er så u-sikker om jeg skal ha 16v eller 8v.. hva er din mening? sign by: E-K Racing neste steg er 16v pga det koster endel mere og trimme de toppene.billigere med 8v,får bra med hk ut av de og... men 16 v er jo helt klart bedre i bånndrag og toppeffekt! men vis det skal ryke no så blir det dyrt med 16v.mere deler i bevegelse der.... opp til deg selv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 i rakkestad,passer på 230 ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Noe sier meg at en telefon samtale hadde vært litt lettere... :rolleyes: Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg