quattro_mannen Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Har ein 80, 82mod med 60/40 senking og skal kjøpa felgar. Derfor lurte eg på om noken har hatt 195/50-15 dekk på 15x7" felg med et 25-30 på ein senka 80. Går det bra med inpress 25 eller må eg opp i 30 evt. 35 for at dekket ikkje skal ta borti skjermen? mvh Helge. Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 INGEN som har hatt senka 80?:( Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet Oktober 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2004 opp... Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Jeg har senka 80, har på 16" Med 205 bredde, offsettet på felgen husker jeg ikke akkurat nå, men klaringen til styreleddet fra dekksiden er på 1.5cm! Subber litt i bakskjermen hvis jeg har folk bak i og kjører i en dump, men det er pga myke fjærer og dempere. Kjører med 40mm senking og monroe reflex dempere. skal kjøpe gule koni. hvor kjøpte du fjærene dine henn? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sNiva Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 15" felger med den dimensjon er ingen problem... innpresset på 80 er vel rundt 25 så det meste passer... har en 80 cl senke 40mm med 16" 205/40 dekk på... funker bra det... Skal kunne senke dene biln 60mm å sette på 17" 205/40 hvis felgene har ca 25 i innpress, Du må nok da bøye inn kanten i hjulbuen litt så slipper du skraping hvis du har bra fjære å dempere... Siter Livet starter på 300... :D Ofai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Hvilken Audi 80 har du som kan senke den 60-40 og sette på 17" med 205 og 25 i offsett? Jeg sliter med klaring til styrestag allerede med 16" 205-45! Har dere noen bilder av Audiene da? Er interesert i å se på det fine utvalget av "lett modifiserte" Audi 80`r i Norge og utlandet. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sNiva Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Har en audi 80cl 84mod. senka 60/60 og har 205/35 R 17" Går på fetthåret når jeg har valsa vekk kanten på hjulbuen. Mener det er 25 innpress på felgene, lenge siden jeg kjøpte de så jeg er ikke helt sikker men de passer bra :D Siter Livet starter på 300... :D Ofai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 hørtes ekstremt ut, har tenkt meg noe slikt jeg og, men da må jeg få bilen min mye stivere og bedre å kjøre. Hvor og hvilket merke er de fjærene på 60-40mm og hvor kan jeg få tak i slike? Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Takk for svar... Eg kjøpte komplett FK High Tec Sportsenkesettet av vw-carconsult til rundt 4800 kr. senka 60/40. Trur dei selde lause fjører og. Du kan inn å sjå på http://www.vwcarconsult.no/catalog/default.php?cPath=31_35 mvh Helge. Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 4, 2004 Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 er det noe stivt da? og er det TûV godkjent? Sleng opp noen bilder av 80`n a?:D Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sNiva Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Du må vertfall ha gass dempere fordi det er det hardeste, merke er ikke så spesielt viktig så lenge du ikke skal ha justerbare dempere... Fjærene er bestillt fra norge, husker ikke hvor men det følger tuv papirer og alt... Fjærerne er ganske standar bortsett fra at de er senka 60, de blir automatisk mye hardere når det er så lave så det skulle ikke være problem å få tak på... Audi 80`en er jo en lett bil i tillegg så no helt vanlige gass dempere og noen 60mm fjærer skulle funke helt fint, nesten uansett merke... Men Innpresset på felgene er viktige for at det ikke skal skrape eller ta borti, må nok også valse eller presse bort kanten på innersiden av hjulbuen... Da får du en lav bil da... :D ser bra ut... Men det er ikke koz å kjøre med så lav bil i tromsø så je skal sette på mine 40mm fjærer igjen... blir lavt og stivt nokk... Siter Livet starter på 300... :D Ofai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Senkesettet mitt er tûv godkjent.. Eg synst nå det er stivt nok i massevis til vanlig og litt sportslig kjøring. Har ikkje fått testa skikkelig på bane enda, men en jeg har snakt med seier at det er eit ganske bra senkesett til den prisen.... P.S. Må bilder ligga ute på nettet før eg kan få vist dei her? Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 bilder må ligge på internett ja. gå på www.photobucket.com og skaff deg en bruker, det er gratis. Last så opp bildet i Photobucket og kopier den URL linken under bildet. trykk så på IMG knappen her på postsvar og lim inn linken, da skal du ha lagt ut ett bilde. enkelt og greit. Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet November 5, 2004 Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 slenger ut noen bilder av min bil MED 40mm senking selv om det ikke ser slik ut og 16"hjul. Bilen min har gått 91.000km og har hatt 1eier før meg. Bilen er serdeles velholdt og jeg ga "bare" 25.000 for den, da jeg kjøpte den hadde den gått 72.567km og var sannsynligvis aldri vinterkjørt! Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro_mannen Skrevet November 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2004 Bilen min er 82 mod. Fekk tak i bilen for rundt 3 år sia. Var gått 45.000km. Den var pensjonistkjørt og hadde stått i garage heile tida når den ikkje var i bruk. Nesten ikkje vinterkjørt. No er den gått rundt 95.000. Dette bildet før senking og med noken felgar som er solgt. Bra det ikkje berre er B3, B4, osv innpå her. Godt å sjå gode gamle Audi'ar. :D Siter 82' Audi 80 http://photobucket.com/albums/v511/ulfelg/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg