ja9^ Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Hei. Er interessert i brukt senkesett, så om noen har noen de vil selge eller kjenner noen som selger så er jeg veldig interessert :) ..Lavere = bedre ;) De må passe en Ford Mondeo GLX 2.0 93. Mvh Jan Arild Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 Noen som vet hvor det er bra å kjøpe senkefjærer.... Tenkte eg skulle ha bilen litt nærmere bakken 35-40mm.. Og da går det vel å bare skifte fjærer?? For jeg har ikke penger til fullt senkesett nå, prioriterer stereo før det.... Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ja9^ Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 ja jeg er også ute etter bare fjerene... Fint vist noen hadde noen bra som ikke synker etter en stund.. mvh Siter Mondeo mk1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg