Havdal Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Er på utkikk etter en bitteliten turbo..Helst fra Uno,Charade eller lignende..Bør være i brukbar stand Ta kontakt! :) baardhavdal@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruti Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Hei jeg har to små turboer (fra en 2,6 twinturbo) du kan få en for 3500,- dette er en strøken turbo som er kjørt 20k det er også keramisk immpeller på denne (kommer fra en skyline gtr) hvis du er interesert kan du ringe meg på mob 99643989 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PerryZaphire Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 øh.... sorry men leste jeg tråden feil? Du ønsker å kjøpe en turbo type uno, charade ? Altså en bitteliten turbo som gir pustehjelp som holder til en 1 liters motor og opp til 1.8... Da skjønner jeg ikke helt hva original turboene til skyline gtr gjør her.... de er jo alt annet enn små.... iallefall til bruk på en liten motor... Siter Perry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruti Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 det er en turbo i fra et twinturbo sett alså passer denne til motorer på ca 1,3 liter. har to men kan selges separat selges også med downpipe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Jeg har en IHI rhb5 turbo fra Uno Turbo liggende. 1500,- å den er din! Kan treffe meg på mob. 959 23207 Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg