Breda Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Ligger i eske, passer IKKE til biler med bensinpumpe. 500 Kroner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Alle biler har vel bensinpumpe :p Jeg er på jakt etter en tank, da fortrinnsvis en med innebygget pumpe. Er dette den for mekanisk pumpe? Fredrik Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet Oktober 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Dette er tank til forgassermotor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shakotan Skrevet Oktober 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2004 Sier meg veldig lite. Jeg har nemlig en DOCH med forgasser... Så derfor spør jeg igjen, er det innebygget pumpe eller ikke? Siter _________________ Fredrik Sørlie aka FSR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg