Jan E-28 Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Har pløyet mellom nesten hele forhandlerlisten til autohifi.no drunk Men ingen som har CPPFHX1 liggende å slenge. RF/Autohifi har sluttet å føre denne. Så det må være at jeg kommer over noen rester :( Noen som vet om en et sted? Eller som karnskje har den liggende selv :cool: Betaler TOP $ :D Dette er hva det er snakk om: CPPFHX1 = HPP Platinum Plated MAXI Fuse Holder. Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
POLKMOMO Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 ring til tynset at'n fido 91702770, det ikke han har av sånne ting, tviler jeg på at andre har.............. lykke til!!! Siter DON'T SCREW AROUND WITH YOUR SOUND POLKMOMO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ace_01 Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Morn du.. Hvis den skal ligge åpent hvorfor ikke bruke ANLsikring de her er vel brukans ? http://www.rockfordfosgate.com/ezcompare/accessories/Accessories_fullSize.asp?key=1647 http://www.rockfordfosgate.com/ezcompare/accessories/Accessories_fullSize.asp?key=140 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Originally posted by Ace_01 Morn du.. Hvis den skal ligge åpent hvorfor ikke bruke ANLsikring de her er vel brukans ? http://www.rockfordfosgate.com/ezcompare/accessories/Accessories_fullSize.asp?key=1647 http://www.rockfordfosgate.com/ezcompare/accessories/Accessories_fullSize.asp?key=140 Ingen av de passer inn estetisk på plassen jeg har. Og ANL sikringene begynner på 60A. Jeg kan max bruke 40-50A på denne sikringen. Det blir nok en kjip en som på bildet til jeg får tak i den andre. Polkmomo! Takk for tlf nr. Med desverre hadde verken han, eller noen av kammeratene liggende:( Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Du finner den på megabillig.com Originally posted by Jan E-28 Ingen av de passer inn estetisk på plassen jeg har. Og ANL sikringene begynner på 60A. Jeg kan max bruke 40-50A på denne sikringen. Det blir nok en kjip en som på bildet til jeg får tak i den andre. Polkmomo! Takk for tlf nr. Med desverre hadde verken han, eller noen av kammeratene liggende:( Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by mega_ Du finner den på megabillig.com Wihaa. Sende de en mail for 2 dager siden om de kunne skaffe den. Fikk svar i dag at de hadde lagt den til listen:) Bra service Megabillig.com :usa: Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Oktober 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Ville bare legge til en ting. Om noen senere skulle søke etter denne sikringen på forumet her. Pris med frakt/ekspedisjon fra Megabillig.com kom på 553kr:eek: Litt dyrt om en ikke skal kombinere bestillingen med noe mer. Men var for å hente noen koblingspunkter i dag. Og butikken hadde samtidig bestilt ferdigpakker med pn: CP4CKDR for å ha i hylla. Da viste det seg faktisk at de pakkene de hadde fått var med CPPFHX1 sikkringsholder :D Da betalte jeg heller 900kr, og fikk noen kabler i reserve. Litt merkelig, siden denne pakken på RF sin hjemmeside er avbildet med CPPFH4 m. sorte pakninger. Og at CPPFHX1 egentlig ikke er ment for Europamerkedet i følge importør:( Edit: Innmaten i CPPFH4 gikk fint å kombinere med plastikken fra CPPFHX1. Slik at den kan bruke CPPU sikringer;) Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hadde kosta deg 289 kroner inkludert alt hadde du sendt en melding. Skader ikke å spørre før man kjøper noe. Du fiksa deg likevel rimelig greit. Med hilsen megabillig.com Originally posted by Jan E-28 Ville bare legge til en ting. Om noen senere skulle søke etter denne sikringen på forumet her. Pris med frakt/ekspedisjon fra Megabillig.com kom på 553kr:eek: Litt dyrt om en ikke skal kombinere bestillingen med noe mer. Men var for å hente noen koblingspunkter i dag. Og butikken hadde samtidig bestilt ferdigpakker med pn: CP4CKDR for å ha i hylla. Da viste det seg faktisk at de pakkene de hadde fått var med CPPFHX1 sikkringsholder :D Da betalte jeg heller 900kr, og fikk noen kabler i reserve. Litt merkelig, siden denne pakken på RF sin hjemmeside er avbildet med CPPFH4 m. sorte pakninger. Og at CPPFHX1 egentlig ikke er ment for Europamerkedet i følge importør:( Edit: Innmaten i CPPFH4 gikk fint å kombinere med plastikken fra CPPFHX1. Slik at den kan bruke CPPU sikringer;) Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg