bossi Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 hvor får jeg kjøpt tåke lys til 90 fangeren. det er hull der til dem fra før av,trenger bare tåkrlysa. er det noen som kan hjelpe meg med det. har nettopp kjøpt meg golf 2 så det blir ett lite prosjekt det der. skal jobbe litt med bilen så det skal bli kooozz;) Siter Golf 2 1990 mod. 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RedLightning Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Hvis du går inn på denne sida til autospar finner du noe snadder http://www.autospar.no/show.asp?page=znet_lykter__taakelykter__vw_golf_ii.htm :) Siter Vw golf3, 98 modell - prosjekt Vw golf2, 89 modell - solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bossi Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 takk. her var det mye bra gitt.:D nå blir vagen fin.det er rått Siter Golf 2 1990 mod. 1.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg