Joachim Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Grattis! Bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Tar bilder etter å ha gjort en god del småtteri :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Grattis! Bilder? Ahrg.. Hvorfor må dere mase så jævlig på bilder selv om bilen ikke har endret utseende?! Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 angående justering av girene så kan du prøve det som står i instaleringen til shortshiften til diesel geeks, midt på siden står det hva du skal gjøre om du ikke får den til å bli skikkelig i gir.. kan prøve det http://www.dieselgeek.com/g60side_to_side.php Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ahrg.. Hvorfor må dere mase så jævlig på bilder selv om bilen ikke har endret utseende?! Faen å furten du er om dagen da? Kan du ikke gi f i å si noe da, hvis det plager deg noe så inni h***** at folk spør!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Faen å furten du er om dagen da?Kan du ikke gi f i å si noe da, hvis det plager deg noe så inni h***** at folk spør!? Du veit, man blir kronisk gretten av å kjøre energolf... jeg er sånn jeg også... (sånn Danna, nå får jeg fulgt med skikkelig i tråden din jeg og) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hadde jeg kjørt golfen din navnebror, så hadde jeg vært gla som ei lerke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Faen å furten du er om dagen da?Kan du ikke gi f i å si noe da, hvis det plager deg noe så inni h***** at folk spør!? Det er fordi dette forumet (sikter akkurat nå til Golf 2 forumet, men mye utenom "her inne" også) har blitt dratt helt ned i gjørma. Det eneste folk bryr seg om er bilder og prosjekttråder der alle har akkurat samme planer. Begynner å gå skikkelig lei, egentlig... Heldigvis finnes det et par (få) tråder med litt kvalitetsinnhold... Enn så lenge. Danna: Ikke selg bilen før jeg har fått være med en tur, a.. Må få se om detta 16vT-greiene er noe å satse på. ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Takk for tipset Skillz..Må være noe sånt altså.. Veit han som har fikset den nå har justert litt på overføringa framme i motorrommet.. Må nok kikke ordentlig på det.. Kaldblod: Bilen blir nok ikke solgt før i august en gang, hvis den blir solgt..Vet jo ikke om fyren vil ha den..Hvis ikke, så blir det lakk og nye Compomotive felger på slicks'a etc :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Meg som er fyren du snakker om?:) hehe.. Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Hehe, nei en annen som allerede har sagt at han helt sikkert skal ha den. Han kommer å ser på den til helga.. :) Så blir vel no kontraktskriving da, men skal ha den ei stund utover sommeren i et forsøk på å få godkjent den med 16vT motoren Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Få en kompis eller noe til å sette bilen din i fri åså holder han girstangå sånn ann ska ver når ann normalt er i fri åså skyver du den LITT til høyre men bare litt,åså løsner du den skruå så henge på girspaken under å då vil den løsne å gli ett par hakk tilbake så strammer du den igjenn så ksal den være fin,Det jor eg vertfall å det funka fint,Bare å spør om forklaringen va litt vanskelig å forstå men prøvdre så godt som muligt Mvh:Thorbjørn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ahrg.. Hvorfor må dere mase så jævlig på bilder selv om bilen ikke har endret utseende?! hvorfor bry seg?! Grattis danna! Høres jævlig artig ut :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Få en kompis eller noe til å sette bilen din i fri åså holder han girstangå sånn ann ska ver når ann normalt er i fri åså skyver du den LITT til høyre men bare litt,åså løsner du den skruå så henge på girspaken under å då vil den løsne å gli ett par hakk tilbake så strammer du den igjenn så ksal den være fin,Det jor eg vertfall å det funka fint,Bare å spør om forklaringen va litt vanskelig å forstå men prøvdre så godt som muligt Mvh:Thorbjørn Danna har wireoverføring på girkassa. Litt verre da. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Danna har wireoverføring på girkassa. Litt verre da. Stemmer.. :( Ikke fryktelig mye justeringsmuligheter da.. Redd det kan være sync ring i kassa men..hmm..Må få noen som har skikkelig peiling til å se på det ? Noen som påtar seg jobben ? :) Kan iallefall ikke fortsette å kjøre sånn..Skal jeg fortsette å ta i gang i 2.gir med Sinter-clutchen, så blir den utslitt med en eneste gang.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg