sigurdog Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 er den solgt ennå?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 5000kr for motor og girkasse var vel litt drøy?? selvom den kanskje er i ganske bra stand.. Hvis det er snakk om en orginal 1,8 90hk. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Gir deg 200kr for de sota baklyktene :) Farge på gulvmattene med VW merke? Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 TwistedMind, jeg vil kjøpe M3-speilene dine. Send meg en PM. Er speilene gamle?? Er speilene frie for riper,sprekker?? kontakt meg snarest. Mvh Terje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twisted Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Sota baklyktene er solgt. Det er svarte gummimatter. Originally posted by ThaBoZZ Gir deg 200kr for de sota baklyktene :) Farge på gulvmattene med VW merke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI_Biatch Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Heisann!! De to dørene du selger,er det 600 per stk eller for begge? Har du noen bilder av de?mye rust og slik? Mvh Lene! Siter Obs, les signaturreglene :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twisted Skrevet Oktober 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 heisann! jeg har bare høyre dør igjen nå. solgte den for 600, men er jo også åpen får bud. det er ikke noe rust som jeg har sett. det er døra som står på den golfen her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?s=&threadid=11473&highlight=golf+deler mvh Even Originally posted by GTI_Biatch Heisann!! De to dørene du selger,er det 600 per stk eller for begge? Har du noen bilder av de?mye rust og slik? Mvh Lene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Hvordan er tilstanden på interiøret ? Det røde gti-saken... ? Slitasje ? Er det pent så tar jeg det Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twisted Skrevet Oktober 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 PM Originally posted by Phantom Hvordan er tilstanden på interiøret ? Det røde gti-saken... ? Slitasje ? Er det pent så tar jeg det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nissanmicra Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Solgt? Står det orginalforgasser på den eller er det en liten sjanse for at det kanshe står weber erstatter eller noe annet enn pierburgen på den? Siter Steffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twisted Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 sendt pm Originally posted by stf1 Solgt? Står det orginalforgasser på den eller er det en liten sjanse for at det kanshe står weber erstatter eller noe annet enn pierburgen på den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg