ramtho Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 byr 400,- for filtret Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Originally posted by ramtho byr 400,- for filtret :) Noen høyere? Har også bud på frontsetter på 200,- nå... Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sam Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 Blir det noe vesentlig forskjell i lyd på motoren med green filter da? Får vel ikke noe mer effekt av det? Hvordan motor sto det på? Nypris? Siter Passat 1.8T '98 - Kjøpt 02.08.07 Golf 1.6 '88 - Kjøpt 20.08.04 - Til salgs med alt av deler jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 hei, ThaBoZZ. Ramtho her, tenke bare jg skulle si ifra om at jg har bytta nick. Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 jo, åssen blir det med det filtret? 400 Kr så kjøper jeg den idag! Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Du får en grom sugelyd med filteret og responsen på gassen blir en del bedre ;) Får kansje bittelitt med effekt ut av det hvis du kombinerer det med et effektanlegg, men tviler på at det er store greiene. Aner ikke... Det sitter på golfen min som er en 1.6 liter Har bud på 400,- så hvis ingen byr over så blir det solgt :) Første mann til mølla! Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Originally posted by GTR 34 jo, åssen blir det med det filtret? 400 Kr så kjøper jeg den idag! Hører jeg ikke noe mer fra noen andre i løpet av dagen så kan du fåp kjøpe det :) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 Den er grei :D Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Nå, er filtret mitt ? lol Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2004 Kom med 400,- cash så er det ditt ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 You got PM Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Da har jeg kjøpere både på frontsett og filter :) Telefon går til hbo 800,- Med original Handsfree som koster 249,- alene. Det er billig! Bilde av den: Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 bare sånn tilfelle du lurte så skal jeg da ikke ha noen av fronsettene dine! kjøpte hel pakke i svenske land i helgen...... rockford fosgate all the way!!! :D front+6x9+sony spiller+infinity bass! se tråde min..... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Oktober 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Originally posted by ThaBoZZ Da har jeg kjøpere både på frontsett og filter :) Telefon går til hbo 800,- Med original Handsfree som koster 249,- alene. Det er billig! Bilde av den: får man ikke denne telefonen til 599 med kontant kort på elkjøp da?? :rolleyes: Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2004 Filter og frontsett er solgt! Stemmer at man får det på elkjøp med kontant kort, så det for noen dager siden. Er jo tilbud som er kommet nå :) Men uten abbo og sperre slik denne er så koster den en del mer. Men beholder den heller en og få under 800,- for den så enkelt er det ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg