BeemerZ1 Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Lurer på om tilkoblingen fungerer bra nok, fysisk sett, om jeg bruker batteriterminaler med ringterminaler i stedet for batteriterminaler der kablene stappes inni og skrues fast? For eksempel Sliter litt med å finne batteriterminaler med to stk 0g input + et mindre hull til en ok pris... Tenkte å kjøpe Phoenix Gold Titanium TMC.902K til den positive polen på batteriet foran fordi jeg skal ha 0g fra dynamo til batt + 0g bak til batt. Noe enklere/bedre jeg kan bruke når jeg bare skal ha en 0g fra batteriet til jord? Eller vil det være en ide (er vel neppe nødvendig) å kjøre to stk 0g i jord? Skal kunne gå over 400A fra batteriet bak til forsterkerne! Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Hva med å kjøpe Exide maxxima.. Der er det jo 4poler +2 skrupoler på siden. Men da er det vel likså greit å kjøpe noen dyre terminaler.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BeemerZ1 Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Jeg HAR allerede et Maxxima batteri foran, med bare to poler... Men dette hoolder ikke til anlegget jeg skal bygge i vinter, så jeg skal ha meg et Odyssey 1700 i bagasjen. Har dessuten funnet meg noen "vanlige" terminaler som ser passe bra ut: Phoenix Gold terminal De to øverste på den siden vil passe fint for meg, 2 stk 0g og 1 stk 8g. I tillegg er den ene 0g utgangen på den positive polen sikret! Saken er egentlig løst, selv om jeg ikke fikke noe svar på spørsmålet mitt... Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg