_Morph_ Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Hallo, og takk for et fint forum. Har akkurat blitt en lykkelig eier av en Charade turbo -88 mod. :cool: Jeg kunne trengt litt info rundt denne lille "råtassen", så jeg tenkte jeg skulle prøve her. Allt av interesse.. Jeg skal pusse den opp. Noen som vet om noen bra sider for å finne deler/styling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 hei og `grats! birthday ... du får ikke kjøpt no spesiell styling til den du har..men du kan alltids tilpasse fra g200, til g200 får du kjøpt en del fra australia, ellers kan du alltids prøve å få kjøpt original e skjørt og front lepper fra daihatsu.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Morph_ Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Takker. Hmm, orginale skjørt sier du.. har du noen bilder av dem eller?:rolleyes: Har søkt men finner ingenting. Ekstra spørsmål: Er d mulig å trimme denne bilen noe særlig, i så fall hvor mye er d mulig å tyne ut av den, og hvordan? Mange spørsmål her, men,men:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by _Morph_ Takker. Hmm, orginale skjørt sier du.. har du noen bilder av dem eller?:rolleyes: Har søkt men finner ingenting. Ekstra spørsmål: Er d mulig å trimme denne bilen noe særlig, i så fall hvor mye er d mulig å tyne ut av den, og hvordan? Mange spørsmål her, men,men:) Har masse bilder etc hvis du er inntressert. Har du MSN?? Her ligger det forresten bilder av orginal styling Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Morph_ Skrevet September 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Takker og bukker... Ja, jeg er veeldig intersessert.:) millhouse du har PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg