Skillz2k Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Selger mine ubrukte stabstag til golf 2, Bare tatt ut av posen. Aldri montert. Golfen solgt så de tar opp plass Gi bud Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Originally posted by Skillz2k Selger mine ubrukte stabstag til golf 2, Bare tatt ut av posen. Aldri montert. Golfen solgt så de tar opp plass Gi bud bud 1: 200 spenn ink frakt. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 bud 2: 300kr eksl transport Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odde Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 bud 3: 400,- inkl. frakt Siter Odde. -2000 Lexus IS 200 sport -90 VW Golf GTI G60 *01 Skoda Octavia stv.(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MUNKORAMA Skrevet September 29, 2004 Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 passer stabstaget under og stabstaget bak til golf3/vento??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 I følge han jeg kjøpte dem av så passer dem både golf 2 og 3 ---------------------------------------------------- Har stabstag til golf 2/3 foran, bak og under! Farge: rød. Merke : SuperSport Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2004 tar em for 5oo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Hei jeg kan gi deg 700 for dem Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 solgt.. Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg