Mr. SQ Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by RiZLa Tell me about it... :rolleyes: Tro det eller ei, sitter fortsatt å vurderer eton 4-300... ;) Tror løsningen vi har diskutert vil være overlegen i bil. 4-300 er et glimrende element, men til bilbruk har ES-400 fordelen vi har pratet om. For å si det slik, er det noe jeg ville vært i tvil om, så er det bassene. 11-581 er et vanvittig bra element, sannsynligvis verdens mest vellydende basselement, men dette har lydtrykksbegrensninger i forhold til f.eks ES-SQ10/12. Til gjengjeld kan du drive 11-581 med en god 15 Watter. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by Mr. SQ Tror løsningen vi har diskutert vil være overlegen i bil. 4-300 er et glimrende element, men til bilbruk har ES-400 fordelen vi har pratet om. For å si det slik, er det noe jeg ville vært i tvil om, så er det bassene. 11-581 er et vanvittig bra element, sannsynligvis verdens mest vellydende basselement, men dette har lydtrykksbegrensninger i forhold til f.eks ES-SQ10/12. Til gjengjeld kan du drive 11-581 med en god 15 Watter. mvh Jeg vet, jeg vet... Jeg skulle gjerne ha testet begge deler, om det er mulig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2004 Originally posted by RiZLa Jeg vet, jeg vet... Jeg skulle gjerne ha testet begge deler, om det er mulig.. Er jo bare å bla opp den feite butikkmedarbeiderlommeboka di det. ha ha ha:D :D Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2004 Originally posted by Mr. SQ Er jo bare å bla opp den feite butikkmedarbeiderlommeboka di det. ha ha ha:D :D Ja, for den er stor... :rolleyes: Når jeg attpåtil er lærling så... uff... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg