Gå til innhold

tips til nye bassere

Ranger emnet

oter11

Anbefalte innlegg

Originally posted by RiZLa

Tell me about it... :rolleyes:

Tro det eller ei, sitter fortsatt å vurderer eton 4-300... ;)

Tror løsningen vi har diskutert vil være overlegen i bil. 4-300 er et glimrende element, men til bilbruk har ES-400 fordelen vi har pratet om.

For å si det slik, er det noe jeg ville vært i tvil om, så er det bassene. 11-581 er et vanvittig bra element, sannsynligvis verdens mest vellydende basselement, men dette har lydtrykksbegrensninger i forhold til f.eks ES-SQ10/12. Til gjengjeld kan du drive 11-581 med en god 15 Watter.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Mr. SQ

Tror løsningen vi har diskutert vil være overlegen i bil. 4-300 er et glimrende element, men til bilbruk har ES-400 fordelen vi har pratet om.

For å si det slik, er det noe jeg ville vært i tvil om, så er det bassene. 11-581 er et vanvittig bra element, sannsynligvis verdens mest vellydende basselement, men dette har lydtrykksbegrensninger i forhold til f.eks ES-SQ10/12. Til gjengjeld kan du drive 11-581 med en god 15 Watter.

mvh

Jeg vet, jeg vet...

Jeg skulle gjerne ha testet begge deler, om det er mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RiZLa

Jeg vet, jeg vet...

Jeg skulle gjerne ha testet begge deler, om det er mulig..

Er jo bare å bla opp den feite butikkmedarbeiderlommeboka di det. ha ha ha:D :D

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider