Rupert Skrevet September 25, 2004 Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Hei jeg har kjøpt meg enn opel kadett gsi, hatt lappen i 2 hele dager, og plutselig sjer det noe me bilen. Jeg kjører i 3 gir, girer opp til 4, og da blir den i "fri". Har prøvd alle gira, men funker ikke, går ikke på fram!! Noen som har peiling på hva det kan være ? PS. når jeg setter den i gir, så lager den enn slags skrape lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet September 26, 2004 Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 finn deg ny girkasse du :P ellers kan du sjekke om det er overføringa som ha løsna, nede på girkassa så går det et stag (eller to, husker ikke :P ) fram til spaken inni bilen, nede ved girkassa er det justerings muligheter til dette staget, kan være den har løsna der, så du kun drar staget fram og tilbake uten at du faktiskt setter kassa i gir. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg