BeemerZ1 Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Bare lurte på om det går fint å gi PC-høyttalerne 13,8V, eller om de må ha en egen strømforsyning fra "12V" til 12V? Siter Mvh Stian Mål for 2008: Passere 15? dB i Street C... Oppnådd: 152,5 dB. Deler til Golf 3 selges: Nytt panser, originale hovedlykter og lysbryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by BeemerZ1 Bare lurte på om det går fint å gi PC-høyttalerne 13,8V, eller om de må ha en egen strømforsyning fra "12V" til 12V? Elektronikken i sånne pc-speakere er som regel veldig grov og tåler en trøkk, så det går sikkert greit, vet om folk som har matet bilspenning rett inn på laptop som skulle hatt 12 volt.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Laptopen min skal ha 14 volt :D Mye koster sånne ting som "dreper" pulser og sånnt? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by MacSi Laptopen min skal ha 14 volt :D Mye koster sånne ting som "dreper" pulser og sånnt? 1000 millioner trillioner? Nei, helt ærlig så har jeg ikke peil på hva de koster, hehe.. Bruker invertere jeg for å få 230 volt i bilen istedet :) Så da kan man kjøpe en sinusinverter. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by Zetec 1000 millioner trillioner? Nei, helt ærlig så har jeg ikke peil på hva de koster, hehe.. Bruker invertere jeg for å få 230 volt i bilen istedet :) Så da kan man kjøpe en sinusinverter. Det var kansje litt mer penger enn jeg har.. Menne.. jeg bruker en inverter nå.. men dette er no billig drit.. sånn "firkant-sinus".. Grunnen til at jeg ønsker å benytte likespenningen istedet er fordi denne lager no voldsomt med støy på lydutgangen på pcn som går til aux inn på spilleren.. Også bråker vifta i den også når den blir belasta med lading og drift av laptopen. Jeg har en fastmontert laptop som er kobla på en sånn lilliput skjerm, dette er en løsning som gir mye mer kraft enn en mini-itx basert maskin også er det mulig å ta den med ut av bilen også.. Men slike "ekte sinus" invertere, lager de mindre støy tror du? Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg