Gå til innhold

Komplett anlegg

Ranger emnet

-=hApl0s=-

Anbefalte innlegg

Hei noen som har et godt men ikke alt for dyrt forslag til anlegg i bilen min??har bare en mp3 spiller og en aktiv sub i bilen nå det dunker da men vil ha renere lyd :) så noen som har et forslag til sånn midt på tre`et anlegg med dvd og en skjerm som man har samme sted som man putter spillerene i så kom med forslag og gjerne bilder av tingene å:op

M.v.h

babyhmm?Mortenbabyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -=hApl0s=-

Hei noen som har et godt men ikke alt for dyrt forslag til anlegg i bilen min??har bare en mp3 spiller og en aktiv sub i bilen nå det dunker da men vil ha renere lyd :) så noen som har et forslag til sånn midt på tre`et anlegg med dvd og en skjerm som man har samme sted som man putter spillerene i så kom med forslag og gjerne bilder av tingene å:op

Følgende formel: Lydkvalitet+DVD+Skjerm=Lav Pris , er desverre en utopi.

Du bør først og fremst avgjøre hvor mye penger du har å rutte med, og hva du prioriterer.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mr. SQ

Følgende formel: Lydkvalitet+DVD+Skjerm=Lav Pris , er desverre en utopi.

Du bør først og fremst avgjøre hvor mye penger du har å rutte med, og hva du prioriterer.

mvh

Sa ikke lav pris en overkommelig pris :P men lyden er det som krever mest jobb dvd og tv`n kommer litt etter så er vel høytallere jeg prioriterer og spiller da :D

M.v.h

babyhmm?Mortenbabyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by -=hApl0s=-

Sa ikke lav pris en overkommelig pris :P men lyden er det som krever mest jobb dvd og tv`n kommer litt etter så er vel høytallere jeg prioriterer og spiller da :D

Mitt råd er som følger:

Kjøp det beste spilleren og komponentsett du har råd til. Samtidig tenker du deg litt om hva du vil utvide med, og legger opp kabler klart til dette.

Monter så komponentsettet på en best mulig måte.

Den mest nærliggende oppgraderingen er så en skikkelig god forsterkere på komposettet. Med god, menes god ikke nødvendigvis dyr. Det finnes et hav av forsterkere på markedet som overhodet ikke er verd pengene.

Om du så føler behov for en videre ekspansjon, så er selvsagt en sub, og forsterker til denne det mest nærliggende å tenke på.

Om du helst vil ha alt på en gang, anbefaler jeg å gjøre det enkelt men bra.

God spiller

4 eller 5 kanals forsterker

skikkelig komponentsett

Sub av skikkelig kaliber

Men som sagt, det finnes et utall fallgroper å gå i. Så ikke tro alt du hører. Det er veldig ofte feil.

mvh

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider