HiiP Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Jakter på styling etc til Mitsubishi Eclipse 1993 mod. Noen som kan hjelpe meg? Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Du kan sjekke ut Veilside og Bomex-Aero.com Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet April 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Skulle ønske det var den modellen, men har nok utgaven før disse. Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 8, 2002 Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 hmm så kjiipt da... skal se om jeg finner noe til den modellen du har jeg.... ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet April 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2002 Hmm tror jeg har for gammel bil... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Nå bilr den strax senka!!! 4,5cm... Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 11, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2002 Originally posted by HiiP Nå bilr den strax senka!!! 4,5cm... Phuu!! :D Den trenger det! :) hehe! Det var litt synd ja, at det ikke er den hakket nyere.. Den er PEN! :) Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2002 Skal nok få denne pen/penere oxo! Skal oxo ha den til å gå MYE bedre !! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Mai 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2002 Hvordan skal jeg gå frem når jeg skal få "litt" flere hester i motoren min? Skal jeg starte med Filtere og efektannlegg? Spiller det noen rolle om jeg chip'er den før? Noe spess som jeg må passe på/passe meg for? :confused: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2002 Jeg har fått fjærne i dag !!! :D Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2002 FAEN FAEN FAEN!!! Noen som har lyst til å skifte fjærene og juster forstillinga mi etterpå? Det var vist en helvets jobb... og jeg vill få masse ekstra dekkslitasje uansett forde det ikke gikk ann å justere alt sammen!! HATE!!!!! og det bille bli ekstra mye slitasje på juloppnenget mitt.. noe som ville bli stående skjeft i følge et værksted. Er dette normalt? FAEN!!! hate!!! :mad: :mad: :mad: Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Wee!!! da var den senka... Alt ble som det skulle, Kunne kanskje ha blitt litt lavere, men det ble mye bedre :) Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Juni 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 når får vi se bilder av vidunderet? etter senking? ;) ang. styling...har ikke Erebuni eller Wings West styling til bilen din,da? http://www.erebuni.net http://www.wingswest.com Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juni 17, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2002 Originally posted by tomgr når får vi se bilder av vidunderet? etter senking? ;) ang. styling...har ikke Erebuni eller Wings West styling til bilen din,da? http://www.erebuni.net http://www.wingswest.com "vidunderet" må vaskes og poleres masse før den vill vise seg... Blir det pent vær til henlgen så kommer det kanskje opp et bilde av den... Wingswest har noe styling, samme med erebuni... Men jeg har det meste som de sleger allerede på bilen, er bare et front skjørt som frister... Bilen min er litt forgammel, er 95 mod og opp som har den kule stylinga... :/ Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg