MrKadett Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hei Noen som har leppe til orginal e30 fanger??? Vet ikke hvordan orginale ser ut men kan gjerne ha ei som bygger litt mer ned. Har du ? Skriv her eller send pm med bilde f.eks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 tror jeg har en rieger infinity 1- leppe liggende... skal sjekke i kveld... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morpheus Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Har en ulakert BBS leppe..... 500,- (kan ta et bilde av den hvis inntr......) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 hei kan dere ikke begge legge ut bilde her? Er intressert i og se begge! Samma åssen farge den er, best ulakkert da seff. Men den må være hel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 hva skjer??? kommer det noen bilder? skulle hatt ei snart !! Da får jeg finne en ett annet sted da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 24, 2004 Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 har ikke noe bilde av den her, men du finner den f.eks på http://www.styling-tech.no under styling til e30. Den heter rieger infinity, og er avbilder på den blå cab'en der... Denne er helt ny og ulakkert, aldri vært montert. Vi driver styling-butikk selv, og dette er en som er uavhentet. Du får den for 1000,- opprinnelig pris er 1890,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet September 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2004 Ok, Så bra ut den, Men så noe om at e30 fikk face lift i 88 og noe styling ikke passer overens med gammel og ny fanger? jeg har 85. Kan ikke være mye om og gjøre på at den passer eller? OM den passer, Skal jeg ha den! Svar fortest mulig så sender jeg en pm med adresse osv. og hvordan vi skal gjøre det, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg