Kennet Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 har en Rf 1100a2 forsterker som vurderes solgt! Ifølge en annen her på forumet, så leverer den 1100w RMS i 4ohm! KOm med bud på PM hvis du er inter. Har også RF hx2 12" bassere, 2 stk Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTrance Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 er meget interessert i subbene dine!!!!! hva er typebetegnelsen på de?? RFD2212 eller RFD2112 ?! hva skal du ha for den ene eller begge?? gi meg en lyd da? Siter - Mercedes CLK 200 Kompressor 00' x Mercedes 300E-24V 90' x Mercedes 190E 2,0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Pm innboksen din er full hvor mye for skal du ha for Rf 1100a2? Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2004 Inboksen er nå tømt! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTrance Skrevet September 27, 2004 Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 hei, du svarte meg aldri ?! hvor mye skal du ha for de? subbene kun? hva er typebetegneslen på de?? e MEGET intersert i de! ! ! ! Siter - Mercedes CLK 200 Kompressor 00' x Mercedes 300E-24V 90' x Mercedes 190E 2,0 92' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2004 Originally posted by SirTrance hei, du svarte meg aldri ?! hvor mye skal du ha for de? subbene kun? hva er typebetegneslen på de?? e MEGET intersert i de! ! ! ! har ikke du sendt meg PM hvor jeg svarte at jeg ikke var sikker på hva typebetegnelsen var, men jeg skulle skru ut elementene og se etter når jeg fikk bilen tilbake fra verksted? og at du skulle komme med bud på dem! mener jeg gjorde det nemlig Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg