bmw-styling Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Kanskje det er den nye promotion-bilen til EMM Sport...? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Aaaaaaah! Tror ansiktet mitt hadde blitt sånn her hvis jg hadde hat en slik bil! lol Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Så vidt jeg veit så er bilen solgt fra sjarif og en som eier et helse studio i tromdhjem som eiern, var ute og krusa litt med 3000gt til broderen for ca 1mnd siden og kom da i prat medden nye eiern på nebbenes, da han var på vei til trondhjem igjend, koselig fyr hadde fått bilen meget bilig etter som det han sa, prisen får han si selv men var i alle fall lav ja. Bilen var helvetes rå spør dere meg da. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 Originally posted by totta Så vidt jeg veit så er bilen solgt fra sjarif og en som eier et helse studio i tromdhjem som eiern, var ute og krusa litt med 3000gt til broderen for ca 1mnd siden og kom da i prat medden nye eiern på nebbenes, da han var på vei til trondhjem igjend, koselig fyr hadde fått bilen meget bilig etter som det han sa, prisen får han si selv men var i alle fall lav ja. Bilen var helvetes rå spør dere meg da. Billig??? Øsa kosta jo 1.850.000 riksdaler! Mye bil for penga må jeg si, eller mye penger for bil, kan man også si. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Lurer på hva de selger på det helsestudioet:rolleyes: Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by bmw-styling Billig??? Øsa kosta jo 1.850.000 riksdaler! Mye bil for penga må jeg si, eller mye penger for bil, kan man også si. så vidt jeg veit ga han under en mil for bilen i alle fall. jeg veit summen men dere kan jo lure litt da Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by totta så vidt jeg veit ga han under en mil for bilen i alle fall. jeg veit summen men dere kan jo lure litt da Den stod annonsert tidligere i år på AutoDB til den prisen jeg skrev. Hva som stemmer bryr meg egentlig ikke, men bilen er sinnsyk grom, ja! Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg