Zettie Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Hepple :) En kompis av fattern ba meg sette opp ett anlegg til han.. Eneste kravet var Kicker forsterkere (ugh!), at han fikk beholde Pioneer'n og at det skulle være det han karakteristerte som "mye trykk og tåle det hele dagen".. Tenkte han kunne få RFD'ene av meg siden dem ikke er i bruk og bare er innspilte, da sparer han noen lapper :D Etter det jeg har hørt fra importør finnes det ikke større original dynamo enn 150A som kan brukes i bilen, derfor blir oppsettet litt mildt.. Noen innvendinger mot bruk av doble Kappa Perfect 6.1 i dørene foran? Lite midbass? Bytte dem mot midbasser? Alle ideer mottas med takk :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Ser greit ut det der ja.. Kappa Perfect'ene burde fungere greit, vel og merke om de er helt nye så krever de ca 14 dagers innspilling.. Er ikke så gal pris på de heller i forhold til ytelse. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg