Oleab Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Jeg har startproblemer på en audi 90 2.3E type 89 med motorkode ng. Jeg får ikke bensinpumpa til å gå når jeg slår på tenninga. Rele'et er nytt og pumpa går fint når jeg kobler strøm på den. Det er heller ingen ledningsproblemer fra rele'et og til pumpa. Det virker som om det er nå styrestrøm til releet som ikke er i orden. Når jeg kjører starteren er det heller ingen gnist. Dette er et problem som har kommet å gått. Er det noen som har noen gode råd? Jeg kunne også trengt et koblingsskejma til denne motoren. Er det noen som har et slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slipperwagon Skrevet Oktober 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2009 Da får du bytte tenningsmodul. http://www.jmautodeler.com/shop/index.php?cPath=68_25_296_897_2335&osCsid=e8b420b6f0d0dcdece9e74c7eaa2a4a5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg