SVK Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 bytta radiator på bilen i dag, men da jeg skulle starte dritten igjen så ville den faen meg ikke starte....!!! jeg skjønner ikke hjelt hva som er galt. den skullle jo starta selv om det var noe feil med radiatoren... eller??? Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 ja det skal den... har du fylt på frostveske og lufta den? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 åssn motor har du? kjører starteren da? men mest sansynlig har du kløna borti en ledning på coilen elns.. mest trolig at den ikke får gnist. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SVK Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 jeg har en orginal b 230F.. startern går... fikk nesten start på'n. men han bare hakka litt så stoppan.... startern kjører å den får bensin, har sjekka coilen og plugga ingen ting som er galt.. en kamerat som er bil mekaniker var og titta litt han skjønte ikke en dritt han heller.... Siter hallo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 den F motoren er litt rar. den gjør som den selv vil innimellom!! Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Minner meg veldig om når det lagg kjøleveske på 240n min, hadde også F motoren... På det værste så stoppa motoren når jeg ga gass og sånn! sikker på at alle ledninger osv sitter som det skal? at du ikke har kommet borti og revet vekk noen ledninger? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg