jørn bergflødt Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Regner med at det ikke bare er jeg som har problemer med disse:mad: De ser lissom så bølgete ut, og den ene harsprukket litt! Er disse dyre nye? Har lyst til å sette på no litt diskrè sideskjørt, men er det noen typer skjørt der man lissom kan ta a disse listene, og erstatte med skjørt?? Eller vil det komme masse skitt og vann inn der hvor listene var? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fillern Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Har tatt bort listene på min jeg. Eneste som du også bør gjøre er å få fjernet festene til listene i karoseriet. Disse er sveiset fast. Bare å kutte og sveise igjen hullene og lakkere over. Blir bra det Siter - Skoda diesel 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet September 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 Originally posted by fillern Har tatt bort listene på min jeg. Eneste som du også bør gjøre er å få fjernet festene til listene i karoseriet. Disse er sveiset fast. Bare å kutte og sveise igjen hullene og lakkere over. Blir bra det Hørtes interessant ut det der da!! Har ikke no bilde da?? Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg