ha|||on Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 323i 85-modell uten motor selges. Bilen er EU-godkjent i mars 2004 og årsavgift er betalt, så det er bare å sette i motor (girkasse sitter i bilen idag) og kjøre. 323 eller 325-motor er jo plug&play (jeg har alt av elektronikk/ledningsnett til disse motorene). 3.5-literen fra 535i er også kurrant å installere og godkjenne (323i har jo like bremser som 325). Min plan var å installere M3 3.0 fra E36, ettersom den passer på girkassa som sitter i bilen idag, og bygge driftebil. Jeg har snakket med flere som mener girkassa burde takle momentet fra en så stor motor dersom man holder seg unna alt for godt feste (f.eks. ikke kjøre drag med slicks). Bremseskiver og -klosser både foran og bak er byttet før EU-kontrollen. Grunnet skolegang har jeg ikke tid til å sette i motor, så jeg selger bilen til førstemann som kommer med 6000,-. Bilen selvfølgelig fri for heftelser. Reg.nr.: DE74942. Bilen står i Ski, 20 minutter fra Oslo. Ring eller send PM ved interesse, post spørsmål her. Fredric Mob.: 41915542 Siter Et smil i trafikken er den beste taktikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 Jeg er intressert, men må forhøre meg litt rundt om anskaffelse av motor, eller så har jeg ikke så mye bruk for den! Hvis du vet om noe, så sett meg gjerne i kontakt :) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gungho Skrevet September 20, 2004 Rapporter Share Skrevet September 20, 2004 har 528i motor (184hk) og manuell gearkasse liggende. Km skal være 170000. Den har stått ei stund, men ble #smørt# opp når den blei tatt ut så den skal dure. 1500 spenn for alt hvis det hentes (oslo) Siter Fårrd fårevver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hmm, tror det blir litt for komplisert for meg å sette sammen dette her, og jeg var i utgangspunktet bare intressert i en vinterbil, så må nok vente med slike investeringer til utpå våren en gang, sorry! Men lykke til videre med salget :) Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Åssen blir det med den 528i motoren da.. plugg and play det å eller. Høres ut som et artig vinterslipp prosjekt detta! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gungho Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Skal vel være sånn tålig kurant tror jeg. Har hørt at noen har gjort det samme før, og den bilen gikk visst no jævlig. Siter Fårrd fårevver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Off topic: Har du ett 323i emblem å selge meg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg