vwgolfgti Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 hei.. jeg jakter etter nytt online-bilspill.. de jeg vet om er Nitto og Mujaffa.. hehe :p vet dere noen eller? kom med url! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audifanatic Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 prøv deg på racer, er ikke online, men det er gratis og du kan laste ned mange bra baner og biler til det. tar ikke så veldig stor plass. www.racer.nl Siter Nåværende bil: Volvo242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by vwgolfgti hei.. jeg jakter etter nytt online-bilspill.. de jeg vet om er Nitto og Mujaffa.. hehe :p vet dere noen eller? kom med url! er noe galt når jeg skal zippe det.. :( vet noen hva som er galt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 http://www.ashracing.com http://www.midnitechallenge.com http://drager.uw.hu Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoneR Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Nitto? Er det c00l? url? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Originally posted by J0neR Nitto? Er det c00l? url? Nitto er rått! msn meg for hjelp > kr_sandgutten@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 Topshift åpna i går, etter å ha vært lukket for almenheten i evigheter for beta-testing Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Dreier Skrevet September 28, 2004 Rapporter Share Skrevet September 28, 2004 http://www.liveforspeed.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet September 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2004 Originally posted by Mosy Topshift åpna i går, etter å ha vært lukket for almenheten i evigheter for beta-testing Har regga meg der nå.. Begynner jeg med en bil? Hvordan starter jeg? Går jo ikke å kjøpe noe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraTT Skrevet September 30, 2004 Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Hva med å lese FAQ kanskje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet September 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2004 Originally posted by SupraTT Hva med å lese FAQ kanskje? Jepp, hehe. Men jeg finner fremdeles ikke ut hvor jeg kjøper en bil.. Det står; Garage > Shop.. Men når jeg går inn på Garage, ser jeg ikke Shop. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by vwgolfgti Jepp, hehe. Men jeg finner fremdeles ikke ut hvor jeg kjøper en bil.. Det står; Garage > Shop.. Men når jeg går inn på Garage, ser jeg ikke Shop. Et stykke oppe til høyre såvidt jeg vet,... Ved siden av der det står hvaslags bil du har (N/A i ditt tilfelle). Er bare en 77' ford du har råd til i starten, så jeg anbefaler å jobbe litt, så du har litt mer å velge på;). En civic eller golf16V f.eks Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfgti Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Er kanskje lurest å jobbe litt ja.. Noen tips for å skaffe penger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosy Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by vwgolfgti Er kanskje lurest å jobbe litt ja.. Noen tips for å skaffe penger? Skaff sponsorer, send 25-50 credits til utvalgte sponsorer. Har hørt at magasinene, omtrent nederst i den lange lista, er de enkleste å skaffe. Så, istedenfor å jobbe, trykker du på "request funds" i garasjen din, fungerer på samme måte som work, men er mer effektivt hvis du har maange sponsorer. Siter Jeremy Clarkson on Norway: "Enviromentalists say that when the golf stream stops, Britain will look like this. Bring it on!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Oktober 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2004 har laget ett team som heter bilforumet Noen som har no bra settings til stripa? har ikke fått til å få 60 fot tider som er no særlig.. hjelper R dekk mye tro? Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg