Golf Gold Edition Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Vurderer å selge min Jetta front: Grillen har 3 riller og er emblemfri (Helt ny, ligger innpakket) Mattig Badlook-list (Helt ny dene også) Frontlykter m/fester Nedre grill-list Betalte 2900,- kr for dette sammenlagt, så gji bud: 2000kr + Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 selger du bare grillen el? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet September 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 Originally posted by sInnzYk selger du bare grillen el? Desverre.. selger kun alt komplett grunnen muligens innkjøp av Rallye front. Er litt usikker enda, menne kommer en med rett bud så selger jeg fronten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet September 17, 2004 Rapporter Share Skrevet September 17, 2004 okå, har du bilder av fronten? kan hende j er intr.. fangeren min er spukket nederst, og skal kanskje ha ny! Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg