aVWe Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Ønsker å kjøpe en sånn oljefilterholder til gti 16v. Trenger ikke oljekjølerdelen... Noen som har? Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Er det pga den lekker olje??? i såfall kan du bare bytte pakninga... det gjorde jeg på min.... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 nei det er pga. at gjengene til den ene oljetrykkfølern er nesten fraværende.. Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Tror jeg har en sånn liggende, skal sjekke. Skal få den gratis :) Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aVWe Skrevet September 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2004 Supert! Si ifra om du finner den da!:D Siter ~Brooom~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Jeg fant jeg fant :) Trenger du den fortsatt? Send meg en PM med adresse, så skal jeg sende den oppover Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg