Gå til innhold

Megabillig - erfaringer fra kunder

Ranger emnet


MB300CE

Anbefalte innlegg

Etter å ha lest side opp og side ned om megabillig har jeg gått lei av kranglingen mellom selgere, megabillig og kundene.

 

Derfor ønsker jeg å starte en tråd der kundene til megabillig skal få si sin mening.

 

Har dere noe positivt å si?

Har dere noe negativt å si?

 

Jeg ber selgere ikke å poste noen ting under denne tråden, og at alle innlegg er seriøse!

 

Jeg vil anta at alle lesere er selv istand til å finne ut av om MB er et alternativ for dem, eller om man bør holde seg unna.

 

Enkelt, greit, og helt fair!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt fullt RF setup fra dem.

 

T112D4 sub, T8002/T10001bd forsterkere, FNQ3614 frontsett, og 2 x Riot signalkabler.

 

Det tok litt tid å få varene av den enkle grunn at jeg hadde valgt en 4 kanalers (T15004) først, men denne dukka omtrent aldri opp på markedet.

 

Dette var ikke megabilligs feil, den var ikke sendt ut andre steder i verden heller, og når den første kom så kom den i veldig små opplag.

 

 

Gikk derfor heller for en 2 kanalers og ei monoblokk.

 

 

Har hele tiden fått god oppfølging over mail, svar innen 24 timer 90% av gangene i løpet av den tiden det tok å få varene.

 

Frakten er upåklagelig!

 

Pakka ble sendt fra los angeles (VESTKYSTEN av USA!) mandag, og var fremme her på døra hos meg onsdag klokka 13.00.

 

Frontsettet hadde fått seg en trøkk i frakta, så jeg tok bilder av det og mailet MB om det med en gang.

 

Det var onsdag ettermiddag.

Torsdag kl12.00 uka etter stod FedEx på døra med et splitter nytt frontsett, courtesy of MegaBillig.

 

Jeg trengte ikke å sende tilbake det skadede settet engang!

 

Dette synes jeg er ganske imponerende igrunn!

 

Det tok altså ikke mer enn 3 dager + frakt tida å få et nytt frontsett.

 

 

Kan ikke annet enn å anbefale megabillig til de som er ute etter å spare penger.

 

Veit ikke om det er importørene i norge, eller forhandlerne som sitter igjen med den store gevinsten, men NOEN er det iallefall, for fortjenestene henger ikke på greip i forhold til andre land på bilstereo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har drevet og kjøpt utstyr til bilstereo i snart 10 år , og denne teite diskusjonen her inne blir bare skitt kasting av :(.

 

Dem fleste vet at en får endel rabatter hos diverse bilstereo sjapper blir nesten som dekk og felg bare at der er det enda værre :)

 

Merkelig syns jeg om en tar Data komponenter så ser en der at markedet er veldig presset og det tjener egentlig bare kunden på proffiten der er lav ;(

 

Er kunde av bilradiospesialisten i Bergen og har anbefalt mangen kunder til de :)

 

Er kunde av Radioservice i Bergen veldig fornøyd der og :)

 

Er kunde av megabillig og har handlet der for og teste , er også meget fornøyd med de leveransene jeg har fått over havet. Er vel det jeg er mest fornøyd med , tar omtrent like lang tid som det tar og få noe innad i Norge. Supporten dems er også veldig bra svar innen 24t hvertfall dem 10-12 gangene jeg har vært i kontakt.

 

 

Uansett det må vel være plass til dere alle her i Norge

 

Sikkert litt offtopic men hva er gjenomsnitts proffiten i Norge på bilstereo ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår