Rage Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Hei Har akkurat hentet meg et shortshift kit til E36'en min. Noen som har montert det før? Er visst en times jobb, og skal være greit. Kom med litt innspill hvis noen har gjort det, og vet om tips og tricks. Og evt bilder. Andreas Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kandler Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Er det lov å spørre hvor du kjøpte dette ? har du evt en url til dette? Siter -95 BMW 320i Cab -84/91 VW mk2 gti 8v, KW type2, Borbet A 9x16, el-recaro, (prosjektbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Jeg bestilte dette gjennom en bekjent på Autozentrum, fra Tyskland. http://www.motortechnick.no selger dette for 350kr.. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by Rage Hei Har akkurat hentet meg et shortshift kit til E36'en min. Noen som har montert det før? Er visst en times jobb, og skal være greit. Kom med litt innspill hvis noen har gjort det, og vet om tips og tricks. Og evt bilder. Andreas Søk på BMWCCN-forumet. Jeg mener å huske at det var en som gav en presentasjon av skifte til shortshift for 1 - 2 år siden. Beklager at jeg ikke orker å søke for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Forresten se her: http://www.shortshifter.com/pdfs/shifter_install.PDF Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet September 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Originally posted by JuIius Forresten se her: http://www.shortshifter.com/pdfs/shifter_install.PDF Takk for det, jeg har funnet en del selv nå også, så får vi se om jeg mestrer dette :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 Jeg tror du må ta fram gynekolog ferdighetene fordi det er veldig trangt å jobbe med giren, så jeg tror du sparer tid på å bruke en bukk som kan løftes opp og ned ved behov Edit: Glemte en del ord! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 16, 2004 Rapporter Share Skrevet September 16, 2004 var på veg til å montere slik engang jeg også, men jeg ga faen :) Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg