ghihi Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Zettie : Har du turboen fortsatt ? om du har den.... har fått skrapa sammen 5500,- nå Er det mulig å få den for det ? :) Isåfall, Ring meg på 411 44442! Fra 09.00 til 00.00 Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet Oktober 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Originally posted by karlove Zettie : Har du turboen fortsatt ? om du har den.... har fått skrapa sammen 5500,- nå Er det mulig å få den for det ? :) Isåfall, Ring meg på 411 44442! Fra 09.00 til 00.00 Dessverre har jeg nok den, ja.. Postoppkravspakken ble bedt sendt i retur av "kjøperen" i dag, så regner med jeg har den hjemme igjen tirsdag eller onsdag. Hrmf. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet Oktober 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2004 Ok! Men om du synst 5500kr er OK, så er det bare å sende den! nå står alt klart til å sette på å kjøre:) Tenk litt på det du:) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_S|ndre^ Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Zettie: Solgt turboen eller ? karlove tar den for de 6000kr du ville ha for den. Så om du fortsatt har den.. send meg PM så får du adresse osv. karlove kommer snart hjem fra sjøen. Men om den er solgt.. noen andre her som har en KKK K04 til salgs ? HASTER! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 ZETTIE!!!! Gi meg et SVAAAR!! hehe..Begynner virkelig å HASTE litt nå! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Originally posted by karlove ZETTIE!!!! Gi meg et SVAAAR!! hehe..Begynner virkelig å HASTE litt nå! Jeg har den, men den ligger fint der den ligger, hadde den tilsalgs på forskjellige plasser i 8 uker tilsammen, så ga jeg opp, så nå får den heller ligge til jeg en gang kanskje får bruk for den.. Som tidligere nevnt er jeg ikke absolutt nødt til å selge den, så nå velger jeg å la den ligge. Dessuten er PM en fin funksjon, for jeg abbonnerte ikke på denne tråden så var bare flaks jeg så at noen hadde skrevet noe her. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg