Gå til innhold

Turbo Ønskes

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by karlove

Zettie : Har du turboen fortsatt ? om du har den.... har fått skrapa sammen 5500,- nå Er det mulig å få den for det ? :) Isåfall, Ring meg på 411 44442! Fra 09.00 til 00.00

Dessverre har jeg nok den, ja.. Postoppkravspakken ble bedt sendt i retur av "kjøperen" i dag, så regner med jeg har den hjemme igjen tirsdag eller onsdag. Hrmf.

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
Originally posted by karlove

ZETTIE!!!! Gi meg et SVAAAR!! hehe..Begynner virkelig å HASTE litt nå!

Jeg har den, men den ligger fint der den ligger, hadde den tilsalgs på forskjellige plasser i 8 uker tilsammen, så ga jeg opp, så nå får den heller ligge til jeg en gang kanskje får bruk for den.. Som tidligere nevnt er jeg ikke absolutt nødt til å selge den, så nå velger jeg å la den ligge. Dessuten er PM en fin funksjon, for jeg abbonnerte ikke på denne tråden så var bare flaks jeg så at noen hadde skrevet noe her.

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider