ghihi Skrevet September 13, 2004 Rapporter Share Skrevet September 13, 2004 Trenger en turbo til en 96 modell Audi A4 1.8TQ .. Så det jeg lurer litt på...Er det bare å kjøpe en KKK K04 turbo å sette på ? Eller må jeg ha ny chip som er tilpasset denne turboen ? ... Kjører med en 196hk mtm chip, med innlagt 210hk programvare på ..Kjører med et turbotrykk på 1,3bar .. Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Hepple. Har en K04 til salgs, helt ny og ubrukt ;) Kan normalt kunne kjøre med den turboen og standard chip, men vet ikke hvordan det er med tuningchip? Bør vel egentlig gå, men ikke helt sikker? Du kan jo også høre med TS eller noe andre om du får innbytte på chipen du har? :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Spesifiserte litt dårlig ;) Turboen er en KKK K04-015, så den skal passe rett på plass uten noen modifikasjoner nedi motorrommet :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Ja, Riktig! Hva er evt prisen på den ? går det ann å få bytte inn den chipen jeg har mot en annen ? Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Originally posted by karlove Ja, Riktig! Hva er evt prisen på den ? går det ann å få bytte inn den chipen jeg har mot en annen ? Rundt 6500-7000 en plass tenker jeg at jeg må ha for den.. Du kan jo høre med dem som har solgt deg chippen om dem tar den i innbytte.. Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Ja, kan ta å ringe til dem i mårra eller noe å høre hva dem sier! Snakka jo med TSracing idag tidlig..dem sa jeg måtte ha ny programvare til chipen da, om jeg setter på en sann kkk k04 turbo!;) men det skal vell ordne seg;) ..men prisen er vell ok den:) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 Prisen burde vel være helt grei den ja... Greieste er jo selvfølgelig å oppgradere den chipen, siden du med ny turbo vil du jo beholde trykket ett godt stykke lengre opp i turtallsregisteret enn med originalen, så kan nok tenkes at det mangler litt bensin der når det gjelder chipen du bruker nå.. Send meg en pm skulle du etterhvert være interessert :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 hehe;) Jeg kjører jo med et turbotrykk på 1,3bar nå da! på orginal turboen! ..men den varte jo i 2år!;) hehe..Men jeg skal si fra om jeg trenger den! må finne ut det med chipen først å sant! Men skal si fra jeg! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hei igjen! .. Har du solgt turboen ? ..Om den passer helt fint på min...så tar jeg den! Skal få lagt inn ny programvare på chipen jeg..så ordner vell alt seg der:) Mente 5000,- høres det greit ut ? om du er intresert i det..så kjøper jeg den så fort penga kommer inn;)! skrev litt feil! Tenk på det du;) ..treeenger den! hehe Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Skal tygge litt på det til i morgen hvis det er greit? Kan sikkert la den gå for 6000, men må bare tenke bittelitt på det ;) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 jeg MÅ ha en sann turbo!! Så kan gi deg 5000,- .. lommeboka er ganske tom for tida skjønner du:) :D Tenk på det da! Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Beklager, 5000 er helt uaktuellt. 6000 kunne til nød gå an, men jeg har på ingen måte hast med å selge den (dvs, jeg må ikke selge den), så da venter jeg heller til jeg får rett pris :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hehe ok! ..Skal se hva jeg greier å skrape fram! ;) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 22, 2004 Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Kan du bruke en T3 turbo på bilen din? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ghihi Skrevet September 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2004 Det vet jeg ikke.. Kan ikke noe med sant!;) hehe ...eneste jeg vet er at en kkk k04 passer rett på, men må legge inn ny programvare på chipen:) Men du kan jo gjerne finne ut om den passer..så får vi se :) Siter Mvh Karl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg