TWJ Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Noen som vet hva jeg bør se spesielt etter når jeg skal se på disse bilene? Tips, forslag og meninger tas imot med takk :) Siter Walking... x '98 Audi A3 1,8 x '94 Audi 80 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet September 23, 2004 Rapporter Share Skrevet September 23, 2004 Originally posted by TWJ Noen som vet hva jeg bør se spesielt etter når jeg skal se på disse bilene? Tips, forslag og meninger tas imot med takk :) Sjekk når regreima ble byttet sist. (hver 60 000km eller etter 4år) Dyr å ta oss opel;) Dynamoen er også en svakhet, sjekk når den sist ble byttet. Min røyk når den hadde gått 58 000km!!!!:mad: Foringene er også en svakhet. Finn helst enn med klima og kanskje nivå reg. Automat er mer lett solgt, men utrolig kjedelig for noen:) Min er til salgs forøvrig:D Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg