CelicaDeath Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Skal skifte motor i Celica 1.6 gt inj- Hva anbefales og skifte til? 87 modell. Motor må skiftes pga " ødelagt ". Om noen skal selge, si ifra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by CelicaDeath Skal skifte motor i Celica 1.6 gt inj- Hva anbefales og skifte til? 87 modell. Motor må skiftes pga " ødelagt ". Om noen skal selge, si ifra. Hmm.. Klask på plass en 4AG-ZE :D (1.6 liter, kompressor) :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaDeath Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Du aner ikke hvor vanskelig det er å få tak i disse motorene til Celica 86-89. Jeg sliter virkelig. så 2 stk....så jeg får nesten se på de....de er jo de eneste i hele jaevla Norge..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Send en mail til Jaustech ;) http://www.jaustech.com.au Dem skaffer deg både 4AGE (den du har hatt) til rundt 5000,- eller 4AGZE (med ledningsnett og alt du trenger!) til rundt 7000,- ferdig sendt til Norge :) Eventuellt motorland i Danmark. http://www.motorland.dk :) Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaDeath Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 var faktisk VELDIG heldig her. Fant et par. :) 2 liter 151 hester....håper det passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Det passer :) Husk å få med alt som trengs rundt da av ledningsnett og hjerne (ECU).. Du har en svær jobb foran deg :p Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by CelicaDeath var faktisk VELDIG heldig her. Fant et par. :) 2 liter 151 hester....håper det passer? Det du kan gjøre er å høre på http://www.ts-ogn.no/phpBB2 :) Der er noen som kan skaffe deg motoren fra 94-> celica gt, denne er 175hk og omtrent samme vanskelighetsgrad som den du har funnet nå.. 175>151 :D Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaDeath Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 ja men, passer den da? Tenkte å få skifta clutchen i samme slengen, så lenge alt er tatt ut! Du er sikker på at 94'e modellen passer inn??? Det hadde jo vært helt sjef, men er redd forsikringa mi BLÅSER opp rimelig da, snakker vel stor boble :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaDeath Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 http://www.nbfbildeler.no/del_info2.asp?id=291849&P=7410&R=56116&B=4524&M=&A=91&Q=3004 Vet du om den passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaDeath Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Zettie Det du kan gjøre er å høre på http://www.ts-ogn.no/phpBB2 :) Der er noen som kan skaffe deg motoren fra 94-> celica gt, denne er 175hk og omtrent samme vanskelighetsgrad som den du har funnet nå.. 175>151 :D Klarer ikke åpne link forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Originally posted by CelicaDeath Klarer ikke åpne link forresten? Åpner her uten problemer? Klart det meste av motorer skal kunne slenges nedi der, men det beste og enkleste er rett og slett bare en 4age.. Husk at ved alle andre må ledningsnettet byttes (og det er ikke barebare)... Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zettie Skrevet September 12, 2004 Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 Hva er galt med den du har forresten? Siter Fra FWD vs RWD: Originally posted by venague Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CelicaDeath Skrevet September 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2004 uff du vil ikke vite. :) Kjøpte bilen nylig, vi sleit virkelig med å finne peilepinnen....hadde med meg fyren som skal mekke dette for meg. ( mekaniker )Vel, han fant den heller ikke, fyren som har hatt bilen i 1 år fant den ikke. blir nesten dumt. Vel...han sa at olja var relativt full.....det viste seg at det var den ikke.... Fredag etter jeg hadde vært på byen, skulle race litt, ( selvfølgelig en tøffing som yppet, jeg blinket til venstre, han dro venstre, jeg blinka høyre, han dro høyre; you get the point :) . Golf 3/4...så ikke helt, p.g.a stylinga...) Dro han rimelig greit, han endte opp 50-60 m bak meg. Og da døde motoren rimelig greit, kjørt uten olje, og den lampa der funka tydeligvis IKKE. Batteriet ble helt dødt, og jeg får en flikkrelyd fra motoren =/veit ikke helt hva som er herpa i motoren....kan være så mye..... Vel vel, lærepenge av alt du gjør vel :) Men dette hadde aldri skjedd dersom han ikke hadde sagt at olja var i orden. =/ Sånt skjer. Vi trekker d fra prisen på bilen ;) Hyggelig fyr også, han skjønte at han tok feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg