algaman Skrevet September 14, 2004 Rapporter Share Skrevet September 14, 2004 DLS 1F m\ digital topp. 1598,- Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Her har du ett bilde av den. Det er et merke i lakken under festet til den det er det eneste. Ellers er den i bra stand. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Originally posted by hc_TK hvor får jeg kjøpt denne da...? har du nettbutikk? og har du ingen som er blå? :op Hei... Jeg har ikke igjen av de blå/sølv nei... Vil du ha så kan jeg sende til deg.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnorreNygaard Skrevet September 15, 2004 Rapporter Share Skrevet September 15, 2004 Du kan få kjøpt stinger kondiser med og uten digital topp på http://www.rocketshop.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg