trondler Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Noen som selger bilstereo batterier her, eller kjenner til noen forhandlere med gode priser? Vurder å bytte ut det orginale. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by trondler Noen som selger bilstereo batterier her, eller kjenner til noen forhandlere med gode priser? Vurder å bytte ut det orginale. Skal du ha skikkelig gode batterier, kommer du ikke utenom dem som leveres av Enersys. Ring Steffen på Lyd og Bilde på Hønefos, han kjenner godt til disse, og har noe på lager om jeg ikke husker feil. Tlf 32 12 51 55 PS! så vidt meg fortalt er det Enersys som produserer Stinger batteriene, men da koster dem omtrendt det dobelte enn om du kjøper batterier merket med Odyssey eller Genesis som er blandt Enersys sine egne merker. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg