duxx0 Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Har sett litt på en sånn en og vurderer kanskje å kjøpe den... men alle pug folk.. noe jeg burde passe med for på disse bilene? hvordan er de? (mye feil etc.) hvordan er de på vinterføre? ellers noe jeg burde passe på? Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 drit i 306 hehe kjøp 206'n min hehe Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kinx Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by duxx0 Har sett litt på en sånn en og vurderer kanskje å kjøpe den... men alle pug folk.. noe jeg burde passe med for på disse bilene? hvordan er de? (mye feil etc.) hvordan er de på vinterføre? ellers noe jeg burde passe på? Helt greie på vinterføre, men vær obs på diverse elektriske problemer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet September 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by shaniboy drit i 306 hehe kjøp 206'n min hehe byr 60k + en klem Siter Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg