Chgr Skrevet September 8, 2004 Rapporter Share Skrevet September 8, 2004 Jeg har en e36 318 som turtallet plutselig etter en ca 20 min stigger til 2\3 tusen. og der blir den stående. Detter avogtil ned etter en stund til det normale igjenn men det er ikke altid. Har merket no i det siste at når bilen ikker er i bruk på flere dager går det lengre tid mellom hver gang dette skjer.. Noen som har en ide om hva det kan vere?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Sjekk tempmåler på bilen din.. Hvis den ikke funker ordentlig vil den gi beskjed til Choken om å skru seg på når bilen er varm og du vil få et høyt tomgangsturtall.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Hadde samme problemet på min 318iS, sjekk pluggene evt, bare bytt de med nye. (BOSCH) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet September 10, 2004 Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Originally posted by Dr_S Hadde samme problemet på min 318iS, sjekk pluggene evt, bare bytt de med nye. (BOSCH) Sjekke tennplugger, coil og fordeler er det første man bør gjøre, tenkte ikke på at det finnes folk som er grønnere en meg og tok det som en selvfølge.. Hehe.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chgr Skrevet September 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2004 Jeg har byttet en kjølevans temperatur giver eller noe slikt en gang. Det var det de fant som feil da de kjørte en data kjekk på bilen. men det ble ikke noe bedre ved å skifte den. Men pluggene har jeg aldri skiftet så det kunne jo vere en ide kanskje.. begynne der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Har du powerfilter? I tilfelle sjekk at det er bra montert... Falsk luft kan også gi disse symptomene Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chgr Skrevet September 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Originally posted by Jensemann Har du powerfilter? I tilfelle sjekk at det er bra montert... Falsk luft kan også gi disse symptomene Har bare orginal luft filter.. trutallet stiger aldri når bilen er kall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg