Odd M Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Noen som kan hjelpe meg med dette bilde?? Jeg suger i photoshop!! Skulle hatt et bilde av bilen i helt lyseblå, som den øverste fargen. Og en todelt lyseblå/sølv! Er ikke sikker hvordan jeg skal dele fargen, visst jeg skal ha den todelt da! Driver nemlig og pusser opp min '93 Sierra sedan. På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 fiks felgene du, de er helt feil belyst, du må gjøre de mørkere, prøv IMAGE/ADJUSTMENTS/BRIGHTNESS CONTRAST i PS og dra på de så skal du se de blir bedre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by colle fiks felgene du, de er helt feil belyst, du må gjøre de mørkere, prøv IMAGE/ADJUSTMENTS/BRIGHTNESS CONTRAST i PS og dra på de så skal du se de blir bedre Altså nå er ikke det med felgene så farlig! Ikke det jeg spurte om heller! Skal bare ha bytta fargen! Sliter med å fikse det selv med photoshop!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 ja gå på digimods.co.uk og tutorials så finner du color change ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd M Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by colle ja gå på digimods.co.uk og tutorials så finner du color change ;) Ja, har sett på det før! Jeg klarer bare ikke å få den fargen jeg vil og ikke å få det jevnt! Jeg har ikke lagd det bildet selv da!! Sliter.. Holdt på ett par mnd!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg