Baldrick Skrevet November 26, 2002 Rapporter Share Skrevet November 26, 2002 Utvalget av ratt til Xbox er meget begrenset foreløpig, så jeg endte opp med å kjøpe ett Saitek Adrenaline som jo desverre er elendig (men har heldigvis 30 dagers returrett)... Ser Spaceworld har Thrustmaster 360 Modena noen som har prøvd dette eller evt har forslag til andre ratt til Xboxen? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet November 28, 2002 Rapporter Share Skrevet November 28, 2002 Thrustmaster har jeg stor tro på, det skal jo være bra Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Desember 5, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2002 Var å hentet mitt nye Thrustmaster 360 Modena med Force Feedback igår, og hva kan jeg sei utenom at jeg allerede har lagt det ut for salg på QXL Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg