horafeisq Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Driver å demper bilen (2000 Celica MK7), med 20 meter Brownbread dempematter. Det jeg lurer på er hvor man bør legge dobbelt lag med matter? Hvor kommer det mest støy fra? Har dempet dobbelt over hjulbuene bak, men er det andre steder som også bør dobbeldempes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by horafeisq Driver å demper bilen (2000 Celica MK7), med 20 meter Brownbread dempematter. Det jeg lurer på er hvor man bør legge dobbelt lag med matter? Hvor kommer det mest støy fra? Har dempet dobbelt over hjulbuene bak, men er det andre steder som også bør dobbeldempes? Kommer jo litt ann på hva du demper for da? Men noen demper også dobbelt kanskje også enda flere lag i fremdører hvis man har høyttalere i døra. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Skal ha inn en T1 12" RF sub, og et FNQ3614 frontsett! Er ferdig med en god del nå, men jeg er fortsatt ikke sikker på hvor jeg bør legge dobbelt lag, får prøve dobbelt lag i dørene, men mye krumspring der!:p Har allerede svidd av en rull med BB, har vel en ca 9 meter igjen, men jeg har bare bagasjeluka, passasjersida, og begge frontdørene igjen, så jeg bør ha noen meter til overs til dobbeltdemping. Hvor ville du dobbeltdempa?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Dørene og bagasjeluken Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Okei, du har jo dempa *litt* med BB før, så jeg får stole på det du sier:) I dørene mine er det et ganske stort hult rom, bør jeg bare dra ei matte OVER dette hullet, eller bare dekke flater? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 På en dårlig dempet dør så vil mye av midbassen forsvinne inn i døren og lage vibrasjoner i døra og bakover. Jeg villa ha lagt min. 3 lag i døra på stålplatene. Nå vet ikke jeg hvordan døra di ser ut men jeg hadde tettet de hullene som ikke er "nødvendige" Pass på at du ikke tetter igjen dreneringshullet i bunnen av døra. Siden de aller fleste har bassen i bagasjerommet så blir det ofte veldig mye vibrasjoner i bakluken. Det er også ett triks å legge en stripe eller tre med skumgummi eller liknende på baksiden at reg. skiltet bak. Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Her ser du bilder av døra, om enn noe dårlig, du ser det hulrommet som er der hvis du kikker nøye, hva ville du gjort der? http://home.online.no/~cavemanz/pics/Stereobygging%20019.jpg http://home.online.no/~cavemanz/pics/Stereobygging%20013.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Hvor selger de rimelige demper-matter i Bergensområdet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Spørs hva du legger i billig da:) Jeg ga 1750kr for 1 stk 10m x 60cm rull Den holder et godt stykke:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius242R Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Får man billigere matter og eller? Hvor selger de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nasams Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by horafeisq Spørs hva du legger i billig da:) Jeg ga 1750kr for 1 stk 10m x 60cm rull Den holder et godt stykke:P Kjøpte du dette i Bergen? Hvor i Bergen fikk du det til denne prisen i så tilfelle? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
horafeisq Skrevet September 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Kjøpte av EmmaWeb her på forumet, aka Ketil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg