aftab187 Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Hmm på tide at jeg dropper min 125 cc motorsykkel og går over til bilverdenen. Skal nå kjøpe bil, vil ha en bil som har gode muligheter til styling og tuning. Bilene jeg har sett på i en prisklasse til 50-60 lapper. Peugot 306, Honda Civic. Er det noen spesielle biler som anbefales til tuning og styling. Er som sagt 18, hadde vært fett med litt hjelp! mvh Aftab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by aftab187 Hmm på tide at jeg dropper min 125 cc motorsykkel og går over til bilverdenen. Skal nå kjøpe bil, vil ha en bil som har gode muligheter til styling og tuning. Bilene jeg har sett på i en prisklasse til 50-60 lapper. Peugot 306, Honda Civic. Er det noen spesielle biler som anbefales til tuning og styling. Er som sagt 18, hadde vært fett med litt hjelp! mvh Aftab Jeg for min del liker bmw E30. Masse tøff styling å lett å trimme:) Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet September 7, 2004 Rapporter Share Skrevet September 7, 2004 Originally posted by aftab187 Hmm på tide at jeg dropper min 125 cc motorsykkel og går over til bilverdenen. Skal nå kjøpe bil, vil ha en bil som har gode muligheter til styling og tuning. Bilene jeg har sett på i en prisklasse til 50-60 lapper. Peugot 306, Honda Civic. Er det noen spesielle biler som anbefales til tuning og styling. Er som sagt 18, hadde vært fett med litt hjelp! mvh Aftab Få deg en BMW E30.. Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt150 Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Gå for en Civic ;) Siter http://www.cardomain.com/memberpage/559185 http://www.bilgalleri.net/html/gal_visbil.asp?ID=329 93 - Nissan Primera GT Tidligere Biler: 86 - Honda Accord 2.0EX 86 - Honda Accord 2.0EX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audia3 Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Vis du er ute etter en bil du kan style til det ukjennelige så er det vel honda civic du får mest deler/styling til tror jeg....også kan de bli ganske kule...:) Siter 02 mod a4 x-91mod mx5 FM 1.6turbo til salgs! x-00- Passat x-84 mod 244 "lørja" x-audi coupe x-honda civic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Idole Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Joda greit, Honda også kan bli passe fete :> Siter <|> Honda Civic <|> <|> IS power <|> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Må vel bare hive meg på den jeg også:) Honda er OK Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 11, 2004 Rapporter Share Skrevet September 11, 2004 Nå får jeg sikkert mange mot meg siden man enten liker eller ikke liker Golf. Men for rundt 50-60 lapper får du en helt grei Corrado G60 eller en flott Golf G60. Er en bil der du lett får tak i styling, mange mener det er vanskelig å gjøre bilen unik, men hvis man leter litt så finner du sikkert masse spesiell styling til bilen. G60 motoren er og en motor du lett finner trim til og det trenger ikke å bli dyrt. 160hk originalt i en liten Golf eller en Corrado gjør og at dette beveger på seg. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg