smultring Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Jeg skal sette inn fronthøytalere og lurer på hvordan jeg skal skru.. Hvor er skruene? Og må jeg ta av hele dashen? Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 golf II? der er det i hjørnene en "grill" på hver side. Ytterst på framsiden er det to små deksler som kan tas av ( skrutrekker kniv osv..). Under der er en skrue. Skru ut den og dra ut "grillen". Kanskje litt vanskelig forklart, men kan ta et bilde? Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smultring Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Jeg tror jeg forstår.. Takk:) Siter VW Golf II GL 1.8 1990 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg