Rick Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Dette er ikke en tull annonse, og vist noen skal legge igjen et innlegg kun for å være morro.. spar på kaloriene å drit i det! Vil ha meg en Lada 1200 igjen, helst stasjonsvogn.. men det er vel så få av de som ikke har rustet bort enda. Så alle 1200 i Troms, Nordland, og Nord-Trøndelag som har skilter, eller bare mindre feil før EU-kontrollen. Har nå mulighet til og få byttet eier. Helst ikke svar her, da jeg pga skole veldig sjelden har tilgang til internett. Helst send meg en melding på 97691572 og skriv hva det gjelder. Så kan jeg ringe deg ved første anledning! Og jeg repeterer, de som bare vil svare drit. Lag dere et eget inlegg under off-topic delen av forumet og prat drit om Lada der. --------- Mvh. Rikard Olsen Siter -Why Drive When You Can Drift..- *Nissan SilEighty -92 *Mitsubishi Carisma -96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg