Kehsi Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 hmm.. har drevet på med denne eclipsen i 2 dager nå, sikkert mye "fnusk" og slikt. men det kommer oppdateringer... alt er brusha untatt felgene.. har brukt polygonal lasso-tool. men noe sier meg at det er lurere å bruke pen-tool.( det får jeg faen ikke til).. noe som har en kort opplæring i det? i alle fall... original: og modden: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Ble drit fet.. Eneste er ay brushinga på førsten av side skjørtet ikke så så ekte ut og begynnelsen av hjulbuen... Men ellers drit fet:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 dritpen denna! eneste hjulbuen bak som er noe å kommentere! og hvis du noen gang finner et triks som lar seg gjøre at vingen vises i bakrute..let me know;) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Problemet er vel det at det er originalspoileren som vises der:rolleyes: Frontfangeren er litt blurry Sideskjørtet ser falsk ut.. Krom-speilene ser falske ut.. Bakfelgen er flat.. Konstruktiv kritikk;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 har en ny versjon som skal legges ut snart... der vingen er ordna, ett anna sideskjørt og litt bedre skjermbreddere.. men, jeg synes ikke den heller er så veldig bra.. så er ikke sikker på at jeg gidder og modde noe mer på den bilen.. jeg legger vel ut siste oppdatering i morgen. men når du sier det så må jeg vel ordne bakfelgen også.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 kult men bakfelgen var flat og d brusha så ikke helt ekte ut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg