Skimmy Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Luer på om noen kan modde bilen min litt? senket, spoiler? råe felger, farge? frontfanger bakfanger sideskjørt. sota ruter, film i front ruta. det som dere gidder? har tenkt å modde den i virkligheten å vil gjærne se litt hvordan den blir ;) trenger ikke ta alle bildene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 hehe.. jeg har laga en hurtig-mod.. den var skikkelig hurtig, så den er rett og slett dårlig.. men what the hell... jeg har tross alt gjort noe med den.. så jeg legger den ut.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Her er min mod.: - lettmetall felger (rondell design 0026) - fjerna sideblink + GLS emblem - fjerna stikkontakten i fangeren - toppstripe på frontruta - sota baklykt - sota bakrutene - fixa det knuste blinklysglasset foran - hvite blinkers foran i fangeren - litt badboy-panser (ble ikke helt fornøyd med den, men men..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fr3dr1k Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 fyfaen å stygg bil:D:D:D HAHA Jeg måtte bare kommentere det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by fr3dr1k fyfaen å stygg bil:D:D:D HAHA Jeg måtte bare kommentere det Latterlig komentar.. er ikke akkurat noe særlig pen den skropel haugen du kjører rundt i heller da..!! Menmen.. synes bare slike komentarer ikke hører hjemme her... Skimmy: er det turbo utgaven? Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 grisesenket og clean, bortsett fra pimp dekalen Har også fikset det ødelagte blinklyset, og møkk på kapselen hehe + att alle naboene rivde ned husene sine, pga åssen denne mannen malte garasjen sin.. så nå er han eneboer :D Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 takker for mange gode forslag.. blir jo masse bra her :) vil gjærne ha flere :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Stephan: er ikke turbo utgaven men står en turbo motor i. hvordan da? og ja jeg veit. drit stygg bil:) det som er tøft da? bruke litt penger å lage rånebil:) hehe Fr3dr1k: bilen er Pen ;) hehaehae *lehart* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Originally posted by Skimmy Stephan: er ikke turbo utgaven men står en turbo motor i. hvordan da? og ja jeg veit. drit stygg bil:) det som er tøft da? bruke litt penger å lage rånebil:) hehe Fr3dr1k: bilen er Pen ;) hehaehae *lehart* nei.. bare lurte.. var en kompis av meg som hadde en slik turbo... me 160 hk eller no? Var morro bil det:) Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guntho Skrevet September 3, 2004 Rapporter Share Skrevet September 3, 2004 Jeg prøvde meg på det første bildet også. Tok meg et par timer å gjøre denne. Ting som har blitt gjort: * alu tanklokk * fjernet håndtak/lås fra bakdøra * fjernet sideblinklykt * fjernet grillen, ekstralysene, lyktespylerne og skiltet * forlenget panseret * senket * ny lakk * nye felger (fra Mitsubishi Eclipse) * sota rutene * toppstripe i bilens farge * netting i grillen og i fangeren * hvite blinkers foran * "shina opp" dekkene * øyelokk på frontlyktene Prøvde meg på å airbrushe et stylingkit, men det prosjektet gikk til h...... Må lese flere tutorials. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skimmy Skrevet September 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Stephan joda bilen går godt. 148hk orginal. lader litt mere + 3"effektanlegg og powerfilter, kvasskam, planatopp*porta, smidde racing stempel,dyset,og litt mere trykk i turbo :) kan vell si bilen er 180-200 hk:) går godt jah:) mangler bare sjikkelig styling og anna lakk :) Trocse Dorf såg bra ut det der. ikke så alt for værst da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg